Parro, ouder communicatie app

Stay in touch

Algemene informatie
Parro is een communicatiemiddel tussen school en ouders, afgeschermd voor de ‘buitenwereld’
De directie en leerkrachten houden u via Parro op de hoogte over de schoolzaken. Alle ouders maken deel uit van de groep Airborneschool en ontvangen zodoende de algemene schoolberichten die door de directie worden gedeeld. Onze nieuwsbrief @irpost delen we via Parro. Mails met informatie gaan ook via Parro. Berichten kunt u lezen op uw telefoon, maar ook op tablet of computer.

Informatie over de groepen
Naast de groep Airborneschool bent u lid van de groep waarin uw kind zit. Via Parro zal de leerkracht u op de hoogte houden van groepsactiviteiten, worden er foto’s en filmpjes met u gedeeld en wordt u uitgenodigd om te helpen bij activiteiten, zoals excursies.
Er wordt 2 á 3 keer per week een bericht in Parro geplaatst.

Persoonlijke berichten
Als wij iets persoonlijks met u willen bespreken over uw kind, dan zullen we telefonisch contact zoeken of u aanspreken. Wanneer we een boodschap willen doorgeven die alleen voor u bestemd is, bijvoorbeeld omdat uw kind zijn bril op school heeft laten liggen, kunnen we u via Parro ook een 1-op-1 bericht versturen.